Menu
EUR
Black Friday Sale is begonnen! Nu bekijken ->

Klantenservice

Vind jouw antwoord snel en gemakkelijk op onze service pagina.
050 2030 007
ma: 13:00 - 17:00
di: 10:00 - 12:00 & 13:00 - 17:00
wo: 10:00 - 12:00 & 13:00 - 17:00
do: 10:00 - 12:00 & 13:00 - 17:00
vr: 10:00 - 12:00 & 13:00 - 17:00
Email [beschikbaar voor vragen]
[email protected]
Live chat
Snel antwoord op je vraag, reageren we niet optijd? Kun jij je antwoord per mail verwachten..

Contactgegevens

050 20 30 007
KVK nummer: 62507370
btw-nummer: NL854845136B01
KarperCentrale Landstraat 1
9934BG Delfzijl
the Netherlands

Veelgestelde vragen

Service vragen
Wat betekend 'wacht op voorraad' bij mijn bestelling?

De status 'wacht op voorraad' betekend dat dit product een aangegeven langere levertijd had op onze website. Dit kan komen omdat het product uit een van onze andere magazijnen komt. De verwachte levertijd staat altijd aangegeven in werkdagen. 

Algemene vragen
Hoe kom ik in contact met jullie?

Wij zijn zowel telefonisch, per live-chat als per e-mail bereikbaar. 

Telefonisch:  050 2030 007
Per e-mail: [email protected]

Wat zijn jullie openingstijden?

Tijdens het seizoen: (van 1 februari tot 1 oktober)

Let op: Onze afwijkende openingstijden vind je altijd via Google. 

Dag Open om Sluit om
Maandag 13:00 18:00
Dinsdag 10:00 18:00
Woensdag 10:00 18:00
Donderdag 10:00 18:00
Vrijdag 10:00 20:30
Zaterdag 09:00 16:00
Zondag Gesloten Gesloten

Let op; onze klantenservice kent andere openingstijden, namelijk:

Dag Open om Sluit om
Maandag 13:00 17:00
Dinsdag 10:00 17:00
Woensdag 10:00 17:00
Donderdag 10:00 17:00
Vrijdag 10:00 17:00
Zaterdag Gesloten Gesloten
Zondag Gesloten Gesloten

Buiten het seizoen: (Van 1 oktober tot en met 31 januari)

Dag Open om Sluit om
Maandag 10:00 17:00
Dinsdag 10:00 17:00
Woensdag 10:00 17:00
Donderdag 10:00 17:00
Vrijdag 10:00 17:00
Zaterdag Gesloten Gesloten
Zondag Gesloten Gesloten

 

Bijzondere openingstijden & feestdagen

29 Maart (Goede vrijdag) - Open
31 Maart (Eerste Paasdag) - Gesloten
1 April (Tweede Paasdag) - Gesloten
27 April (Koningsdag) - Gesloten
5 Mei - (Bevrijdingsdag) - Gesloten
9 Mei - (Hemelvaartsdag) - Gesloten
19 Mei - (1e pinksterdag) - Gesloten
20 Mei - (2e pinksterdag) - Gesloten
13 Juni - (DelfSail) Winkel onbereikbaar - Gesloten
14 Juni - (DelfSail) Winkel onbereikbaar - Gesloten
15 Juni - (DelfSail) Winkel onbereikbaar - Gesloten
23 December 2024 tot en met 3 Januari 2025 - Gesloten

Waar zijn jullie gevestigd?

Wij zitten op dit moment aan de Landstraat 1 in Delfzijl. De volgende adres informatie vind je hier onder:

KarperCentrale.nl
Landstraat 1
9934 BG Delfzijl

 

Wie bezorgd mijn pakketje?

Wij versturen bijna alle pakketjes via GLS. Een bezorger van GLS zal dus jouw pakketje aan de deur afleveren.

Wanneer leveren jullie mijn pakketje?

Voor 16:00 besteld op een werkdag? Dan bezorgen wij jou spulletjes de volgende dag al bij je thuis, ook op zaterdag!

Waar vind ik mijn Track en Trace code?

Je ontvangt van ons op de dag van verzending een track en trace code per mail. Via deze code kun je op de website van GLS bekijken wanneer jouw pakket geleverd zal worden. Je kunt de link in het mailtje gebruiken, maar je kunt er ook voor kiezen om de code handmatig in te vullen op: https://www.gls-info.nl/tracking

Wanneer ontvang ik mijn tracking code?

Je ontvangt de tracking code op werkdagen tussen 16:00 & 19:00 de dag voor levering. Indien je in het weekend besteld, ontvang je maandag ochtend vaak de tracking code.

Hoe kan ik mijn pakketje retourneren?
Wat zijn de voorwaarden voor het retourneren van een pakket?

14-dagen retour beleid

Indien je niet tevreden bent over je product, kun je deze binnen 14 dagen, in de originele verpakking (Met eventuele bescherm seals intact) bij ons retourneren zonder opgaaf van reden retourneren. Dit is de wettelijke herroepingsrecht die je als consument hebt. Het product moet in originele verpakking retour gestuurd worden en mag nog niet gebruikt zijn aan de waterkant (Test je product dus altijd thuis). Indien het product wel aan de waterkant gebruikt is, is het niet meer in nieuw-staat en kunnen wij het pakket meestal niet accepteren.

30-dagen retour beleid

Naast het wettelijke herroepingsrecht, heb je bij KarperCentrale 30 dagen na betaling om het product alsnog te retourneren in de originele verpakking. Bij deze optie betaald u zelf de verzendkosten voor de geleverde producten, als de verzendkosten voor het retourneren. Ook in deze situatie mag het product nog niet aan de waterkant geweest zijn. Test producten dus altijd thuis. Let wel op, de verpakking moet nog in originele staat zijn met eventuele seals/stickers in tact.

Wat zijn de kosten voor het retourneren van een pakketje?
Retour beleid Kosten
14-dagen retour beleid Alleen retour-zending (Circa €6,95)
30-dagen retour beleid Zowel de verzending als retour zending (Circa €6,95 per zending)
Kies uw taal
Kies uw valuta

Mijn account

Wachtwoord vergeten?

Recent toegevoegd

Totaal incl. btw
€0,00
Bestel nog voor €75,00 en de verzending is gratis
0
Vergelijk
Start vergelijking

Dit artikel is toegevoegd aan uw winkel wagen!